مقالات

سمعک پیور Pure

avaye-shariati-Puree-hearing-aid-3

در این مطلب به معرفی سمعک پیور Pure می‌پردازیم که یکی از جذاب‌ترین و با‌ظرافت‌ترین سمعک‌های زیمنس است. خوب است با این سمعک آشنا شویم، ویژگی‌های بی‌نظیر آن را بشناسیم و از مزایایی در استفاده از آن برای ما هست، مطلع شویم. با ما همراه باشید.

 

avaye-shariati-Puree-hearing-aid-5معرفی سمعک پیور Pure

برای بسیاری از کاربران سمعک مهم است که از سمعکی پشت گوشی و ظریف و سبک استفاده کنند. سمعک پیور Pure یکی از بهترین نمونه‌های سمعک پشت گوشی است که رسیور آن داخل کانال گوش قرار می‌گیرد.

درواقع پیور، نام‌گذاری خاص برند زیمنس است که به سمعک‌های پشت گوشی رسیور داخل کانال (RIC/RITE) این تولیدکننده اطلاق می‌شود.

سمعک پیور Pure از محصولات بسیار کوچک و ظریف است. این در حالی است که کمتر سمعک پشت گوشی از چنین ظرافتی که پیور دارد، برخوردار است. این سمعک می‌تواند انتقال صدا را به هر دو گوش محقق سازد. در طراحی و ساخت این سمعک تلاش شده است که کیفیت صدای شنیده شده تا حد امکان به شنوایی طبیعی نزدیک باشد. پیور Pure از سمعک‌های جدید و مدرن است که قابلیت تنظیم با اپلیکیشن‌هایی روی تلفن همراه را دارد.

ویژگی های سمعک پیور Pure

پیش از خرید سمعک پیور Pure باید بدانیم که این سمعک چه ویژگی‌هایی دارد و چه امکاناتی به ما می‌دهد:

  • تراشة سیگنیا ان ایکس (Signia Nx): این تراشه در سمعک پیور گفتار و صوت را با بالاترین کیفیت ممکن پردازش می‌کند.
  • میکروفن جهت‌دار: سمعک پیور دارای میکروفن جهت دار است. به این صورت که نویزهای مزاحم را فیلتر می‌کند. بنابراین در جاهای پرصدا و شلوغ کمک می‌کند درک گفتار آسان‌تر شود.
  • فناوری Notch Therapy: این فناوری در درمان وزوز گوش نقش دارد.
  • فناوری OVP: این فناوری کمک می‌کند کاربرد بتواند صدای خود را با کیفیت طبیعی بشود.
  • مقاومت iP68: این ویژگی کمک می‌کند سمعک در برابر عوامل آسیب‌زای بیرونی شامل رطوبت، حرارت، گرد و غبار و … مقاوم باشد.
  • فناوری بلوتوث: این ویژگی امکان اتصال سمعک به دستگاه‌های گوناگون نظیر تلویزیون، گوشی تلفن همراه و … را فراهم می‌کند.
  • کنترل از راه دور (ریموت): با استفاده از اپلیکیشنی که روی گوشی‌های تلفن هوشمند نصب می‌شود، می‌توان سمعک را از راه دور کنترل کرد.

این موارد ویژگی‌هایی هستند که در تمام سمعک‌های پیور Pure موجودند. اما برخی ویژگی‌ها خاص مدل‌هایی خاص است که زیرمجموعة پیور Pure هستند. برای مثال:

  • مدل سمعک پیور Pure 13 Nx بهره‌مند از فناوری T-coil است. این فناوری به افزایش کیفیت صدا حین مکالمات کمک می‌کند.
  • سمعک Pure Charge & Go Nx دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ روزانه است.
  • مدل Pure 312 Nx ظرافت بسیاری دارد و تقریبا نامرئی است.

avaye-shariati-Puree-hearing-aid-4

 

مزایای استفاده از سمعک پیور

هرنوع سمعک مزایای خاص خود را دارد که ممکن است برای برخی مناسب‌تر باشد. این بستگی به نیازهای شنوایی و شرایطی دارد که سبک زندگی هر شخص ایجاب می‌کند. در این بخش، مزایای سمعک پیور Pure را شرح می‌دهیم.

راحتی در کاربرد

این سمعک با ویژگی‌هایی که دارد، شنوایی آسان را باکیفیت بالا به ارمغان می‌آورد. به دلیل این‌که مجهز به شارژر و باتری قابل شارژ است، نیازی به جایگزین کردن باتری ندارید و در مدت طولانی‌تری نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. یعنی می‌توانیم آن‌ها را طی روز بدون نیاز به تعویض و شارژ استفاده کنید و شب‌ها در شارژر قرار دهیم.

کارایی برای افراد فعال

گفتیم که سمعک پیور Pure دارای استاندارد مقاومت iP68 است. این استاندارد، آن را در برابر عناصر مختلف آسیب‌زای محیطی مقاوم می‌کند. یعنی اگر در محیط‌هایی باشید که گردو غبار، رطوبت و … وجود داشته باشد، سمعک کیفیت خود را حفظ می‌کند. به همین دلیل برای افرادی که سبک زندگی بسیار فعال دارند نیز مناسب است.

لذت شنیدن صدای واقعی

از ویژگی‌های سمعک پیور Pure کیفیت صدای طبیعی است که هم در مورد صداهای محیط و افراد دیگر و هم درمورد صدای خود کاربر صادق است. حضور در مکان‌های شلوغ و پرجمعیت در زندگی همة ما اجتناب‌ناپذیر است. فضاهایی مانند بانک‌ها، دفاتر اداری، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و … همه و همه مکان‌هایی هستند که در آن‌ها حضور پیدا می‌کنیم. حتی ممکن است چنین فضاهایی محیط شغلی برخی از ما باشد. در این فضاها نویزها و صداهای مزاحم زیاد است و برای شنیدن نیاز به تمرکز بیشتر داریم. سمعک پیور Pure می‌تواند صداها را از هم تفکیک کند و نویزهایی به جز صدایی که می‌خواهیم بشنویم را حذف می‌کند.

 

avaye-shariati-Puree-hearing-aid-1

 

تفکیک و تقویت صدا در مکالمات تلفنی

ممکن است حین انجام کار در محیطی شلوغ باشیم. ناگهان تلفن زنگ می‌زند و باید یک مکالمه تلفنی داشته باشیم. بازهم سمعک پیور Pure است که با فناوری Speech Master به کمکمان می‌آید. خیلی راحت می‌توانیم صدای محیط اطراف را کاهش دهیم و صدای گوینده پشت تلفن را تقویت کنیم.

ادراک متفاوتی از موسیقی

سمعک پیور Pure برای علاقه‌مندان به موسیقی پیشنهاد می‌شود. این سمعک با ویژگی HD Music می‌تواند هنگام حضور در کنسرت یا گوش دادن به موسیقی در خانه کیفیت صدای بهتری داشته باشیم. این امکان از طریق اپلیکیشن فراهم می‌شود.

ظاهر خوب سمعک

سمعک پیور Pure از سمعک‌های پشت گوشی است. این سمعک بسیار ظریف است و تقریبا پشت گوش پنهان می‌شود. ویژگی ظاهری دیگر این سمعک که اهمیت دارد، تنوع رنگ آن است. این ویژگی دست افراد با سلیقه‌های گوناگون را برای انتخاب باز می‌گذارد.

مؤثر در درمان وزوز گوش

فناوری یکتای Notch Therapy در سمعک پیور Pure در بهبود وزوز گوش مؤثر است. این فناوری با پدید آوردن نویز استاتیک و سیگنال‌های درمانی اثرات وزوز گوش را کم کند. در نتیجه افزایش کیفیت زندگی و آرامش کاربران را به همراه دارد.

قیمت سمعک پیور Pure

سمعک پیور Pure با طراحی زیبا و ظریفی که دارد از سمعک‌های پشت گوشی است که رسیور آن داخل کانال گوش قرار می‌گیرد. به این ترتیب ضمن ظرافت، کارایی و کیفیت صدای بالایی دارد. این سمعک با مقاومت بالا برای سبک‌های گوناگون زندگی مناسب است. می‌دانیم که این سمعک به نوبة خود، انواع و زیرمجموعه‌هایی دارد. برای آگاهی از قیمت سمعک پیور Pure و نیز دانستن این‌که کدام‌یک از انواع و مدل‌های آن مناسب است، باید از کارشناسان مشورت بگیریم. کلینیک آوای شریعتی به شما در انتخاب و خرید سمعک پیور Pure کمک می‌کند. با ما در ارتباط باشید.

 

avaye-shariati-Puree-hearing-aid-2

 

پرسش و پاسخ کوتاه در مورد سمعک پیور

1. آیا کیفیت صدای سمعک پیور Pure به واسطة پشت گوشی بودن آن پایین نمی‌آید؟

سمعک پیور یک سمعک پشت گوشی با رسیور داخل گوش است به همین دلیل کیفیت صدا با آن حفظ می‌شود.

2. به چه دلیل سمعک پیور Pure کیفیت صدای طبیعی دارد؟

فناوری‌های مدرن به کار رفته در این سمعک کمک می‌کند کاربران هم صدای اطراف و هم صدای خود را به صورت طبیعی بشوند.

3. چرا سمعک پیور برای کاربران دارای سبک زندگی فعال نیز مناسب است؟

این سمعک دارای استاندارد مقاومت خاصی است که آن را از رطوبت، گرد و غبار و سایر عوامل آسیب زای محیطی در امان نگه می‌دارد.

4. چگونه می‌توانیم سمعک پیور Pure را به دستگاه‌هایی نظیر تلویزیون و تلفن همراه وصل کنیم؟

با قابلیت بلوتوث می‌توان این سمعک را به تمام دستگاه‌هایی که چنین قابلیتی دارند، متصل کرد.

5. تکنولوژی OPV در سمعک پیور Pure به چه معناست؟

OPV چندکار را انجام می‌دهد؛ هم صداهای مزاحم اطراف را کاهش می‌دهد و هم کمک می‌کند کاربران بتوانند صدای خودشان را با کیفیت طبیعی بشنوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *